I am back :)

Vaknade kl 7 imorse, typiskt att man aldrig kan sova ut, min kropp är van vid att vakna tidigt så det är ju gött ioförsig. Ska njuta ordentligt av denna efterlängtade lediga dagen! Har ätit en god frukost och ska strax ut och springa en runda. Har massa energi idag och det kommer bli en jättebra dag! Senare ska jag ner och shoppa lite inför helgens festligheter och sedan blir det nog en liten fika med Filippa ifrån min gymnasieklass, har inte träffat henne sen studenten typ så det ska bli jätteroligt. Sjukt att vi inte stött på varandra när vi båda bor här.
På torsdag åker jag ner till skåne, på fredag ska vi fira min födelsedag litegrann med släkt och vänner och på lördag blir det änglamilen med pappa och Jannie och sen bär det av mot Lund för lite fest hos Lises lillasyster Towe som fyller 18 år :) Kan inte bli en bättre helg det här! Gud, om typ en vecka är det juni och jag fyller 22, tiden går snabbt ;)
Åh jag är så pepp inför denna sommaren att jag nästan spricker. Som jag ska njuta av en sommar med underbara människor i den bästa staden Göteborg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0