Skååne<3

Dålig uppdatering på mig på sistone, men jag har inte haft så kul.. har legat i maginfluensa i typ en vecka.. värsta jag varit med om på länge. Men nu är jag frisk och är hemma och hälsar på min fina familj i Skåne :)
Igår kollade vi på Majas slutproduktion i Lund, hon var så jävla duktig! Blev helt stolt som syster :)
Idag blir det lugnt, jag håller på med mina Cvn och ska ta foto på mig själv sen, måste ha ett tills på torsdag då jag ska på intervju.. till att utbilda mig till flygvärdinna :) Vi får se hur det går, hihi. Men det är en lång intervju med massa test och sånt.
Oh shit, det är en fågel som fastnat nere i vår öppna spis som pappa ska försöka få ut nu.. Oh my god detta kommer bli kaos.. måste gå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0