Sunday

Guten morgen :)
Är lite trött idag, fick tvinga mig att gå upp. Igår efter lite solande så åkte jag och Martina och köpte sushi. Sen satte vi oss på Linnéterassen och drack lite vin, sen kom Gringo och hans kompis och joinade oss. Underbar kväll. Jag älskar Linné och jag äskar Göteborg. Man blir helt lycklig av denna staden. Känslan av att gå ut i endast klänning och höga klackar, jag älskar det.
Idag har jag fått ledigt och det är så underbart. Nu ska jag ut och springa en runda och sen ska jag och Martina köra till Ikea. Vi får hoppas vi hinner sitta lite i det underbara vädret också :) Åh idag är jag lycklig och livet leker verkligen. Och ikväll blir det utgång med Filippa och hennes vänner! Ska bli kul.
Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0