Tankar

Ibland känns allt så himla grått, precis som vädret idag. Den här måndagen har varit så låg på något sätt.
Jag har egentligen haft en jättebra dag, jobbat, tränat och är hemma tidigt. Ändå är det något som tynger mig idag. Men jag antar att man inte bara kan ha bra dagar. Men gud vad jag hatar att ha dåliga dagar. Det kan bero på att jag aldrig kan somna på kvällarna när jag ska upp tidigt dagen efter. Det känns att jag sover havt, drömmer helt konstiga drömmar och vaknar upp av minsta lilla ljud. Hoppas jag kan sova bättre inatt.
Imorgon jobbar jag en heldag men det ska iallafall bli sol, ska försöka ta in varje stråle när vi är ute med barnen.
Egentligen har jag ingenting att oroa mig för längre, jag har jobb nästan varje dag och dessutom behöver man endast koncentrera sig på det och inte ha en massa plugg när man kommer hem. Jag vet att jag kommer tycka att allting är helt perfekt imorgon, men varför ska man egentligen ha så här deppiga dagar? Jag tror att jag ska åka hem till min familj i helgen, känner att jag behöver det för att samla lite nya krafter, saknar dem!
Ibland undrar jag om jag borde gå och prata med någon, har aldrig tyckt att det behövs därför att jag brukar alltid lösa allting själv, men just nu känns det som att det är för mycket som ligger djupt inne i mig och bara vill komma upp.. och jag vet ju vad det är innerst inne, men jag vill inte erkänna det, men igår kom jag på mig själv när jag var tvungen att stänga av tvn då jag kollade på "livräddarna på bondi beach-bali". Och jag som vill tillbaks till Bali mer än något annat ibland, jag skulle ju inte ens klara av att vara där tror jag..
Och mamma, tro inte att jag är helt nere eller något, jag har bara en grå dag med en massa tankar som vill ut :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0