Kkkkkaaalllltttttt

Först av allt, hur KALLT får det egentligen lov att fortsätta vara, jag DÖR. Idag på jobbet höll jag verkligen på att frysa ihjäl, fast att jag hade fleese, termobyxor och allt man kan ha.. orkar inte detta mer! Vill ha vår och heta nätter :) Som i somras, troopiska nätter, haha! På rasten idag läste jag att det ska vara så här kallt ända till april..KUL, not och nu när jag är så negativ här så kan jag ju klaga lite till därför att jag har fått värsta förkylningen nu också, varje gång jag är och jobbar i skolan blir jag sjuk, så tråkigt.
Men en annan helt underbar sak är att en av mina gamla kompisar sen låg/högstadiet har fått en jättesöt liten flicka idag, helt fantastiskt!
Nu har jag precis ätit gröt och druckit te.. snart ska jag bege mig ner mot stan för en kvällsfika med Lise och Jannie, myys!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag längtar också till våren,Jonna. Men du vet den som längtar efter något gott, längtar aldrig för länge....nej skämt åsido, gumman. Visst är det kallt, men vad fasiken ska man göra åt det? Vi gillar läget och vet vilka fantastiska vår och sommarkvällar vi har att se framåt. Och vem vet kanske 4-5 veckors sommarvärme mitt i nästa vinter? Åh, vad jag längtar att krama dig min finaste unge. ses på fredag. Kram mamma.

2011-01-26 @ 23:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0