Wiho

Hej kära blogg!
Nu var det längesen jag skrev och jag känner att jag saknar dig litegrann, måste skriva av mig.
Jag har en massa tankar i huvudet som vanligt.. kom att tänka på att detta är första heeela vintern jag haft på tre år, vill inte låta som värsta pessimisten men jag älskade denna vintern ända tills nu, alltså FÅR det ens lov att vara så deprimerande väder som idag? Regn, blåst, grått, is. Sofie klagar på att jag alltid klagar på vädret och ja det kan jag nog hålla med om, men vädret påverkar mitt humör så sjukt mkt.
Efter jobbet blev det iallafall en mysig fika med Ann, sen träning som fick mig på mkt bättre humör :) Men det är inte heller okej att det är kö på alla maskiner i gymmet på friskis nuförtiden..det känns som att alla människor har samma nyårslöfte..
Idag längtar jag efter något riktigt roligt att se fram emot.. jag vill typ boka en resa NU eller något bara. Fast det blir ju nog Köpenhamn nästa helg, bara det skulle få mig gladare! Och vem vet, kanske fyra veckor i Thailand i vinter :)
Jag ser fram emot helgen, på fredag ska jag dricka vin och äta sushi hos Lise och sen har jag inget planerat.. ska bli skönt att få sova, jag är inte van vid detta jobb-liv, hihi.
Tänker mycket på en underbar vän som går igenom en jobbig period just nu, mina tankar är hos dig!


Tänk att det är två år sedan jag var på min livs resa Thailand-Bali som jag aldrig kommer glömma <3
Haha kvällen som denna bilden är tagen på var sjuuuuk! Även känd som kvällen jag träffade mr S.
Alltså när jag tänker på resan, det var verkligen LIVET. Känslan som jag hade där och då, jag saknar den känslan!
I need some love in my life right now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0