Underbara helg

Helgen har varit helt fantastiskt, den bästa på riktigt riktigt länge!
I fredags kväll kom Maja hit och då blev det bara en lugn kväll.
Dagen efter åkte vi ut tidigt på stan och hade en riktig heldag i det underbara vädret.. vi gick i stan, sen begav vi oss mot mysiga Haga och gick där lite. åt jättegod thaimat, fikade på världens mysigaste fik i typ två timmar och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Så skönt att sitta och prata med sin syster.. man förstår varandra till fullo och det är bara så underbart. Vi delade på en chokladboll och drack gott kaffe. På kvällen blev det tacos och vin till melodifestivalen.. flumm på hög nivå och jag visade massa videoklipp på typ mig tu ebba på våra resor.. hahaha.. och så kollade vi igenom massa thailandbilder.. det är ju typ det bästa som finns att kolla tillbaks på gamla minnen.. Senare blev det utgång på Berså, inte så jätteroligt folk ute men vi dansade loss och hade en riktigt rolig kväll. I söndags slappade vi hela dagen, hyrde filmer och bakade megagod kladdkaka. Igår var det vår sista dag och vi gick runt och kollade balklänning till Maja, hon hittade en MEGAFIN klänning som vi köpte till henne idag innan hon åkte :) På kvällen gick vi på bio och såg Burlesque med Christina Aguilera och Cher, DAMN vilken bra film, vi dog verkligen.. och inte minst tilll snyygggingen i filmen.. muums.. haha.
Idag åkte Maja hem :( och jag åkte direkt och jobbade på fritids några timmar.. kände mig helt tom och nu känns det så ensamt.. ska bli underbart att Martina flyttar in mittemot mig på lördag! Imorgon blir det sushi-lunch med Martina och Lise och sen ska jag jobba på äldreboendet..
Resten av veckan kommer bestå av jobb och träning.. måste ta tag i mig själv efter att ha lyxat till det med massa mat i helgen.. men gud så underbart det har varit, vi har verkligen varken brytt oss om vad vi ätit eller vad saker kostat.. bara levt livet! Jag är fylld med ny energi nu :)
Här kommer lite pics <3










Vackra syster <3

Kommentarer
Postat av: bangen

åh, jåni! saknar dig himla mycket. önskar att jag hade de roliga videosen från bali. fast det kanske jag har? hahaha. saknar dig, älsk. måste boka min hembiljett asap! vill krama sönder dig min fina! <3

2011-02-22 @ 22:43:04
URL: http://neversleptwithchuckbasstwice.blo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0