tjolahopp

Har inte haft motivation att skriva på ett tag.. det händer inte så mkt i mitt liv just nu.
Igår var det alla hjärtans dag och för att inte deppa ner oss träffades jag Lise Martina Jannie och Ulrika nere på vasastan och åt god mat och drack vin, mycket trevlig kväll! Annars har jag mest tränat och tagit det väldigt lugnt.. imorgon och torsdag ska jag jobba och på lördag kommer äntligen Maja upp! Så roligt :)
Ikväll lagade jag kyckling med mozzarella och bearnaisås.. jag har börjat på en "diet" för att bli av med mitt sötsug och stabilisera blodsockret.. genom att ta bort alla kolhydrater och äta kött och mycket naturligt fett ska det tydligen fungera (absolut inga lättprodukter utan det ska va riktigt smör och gärna grädde i maten) och jag måste säga att jag tror på det.. kört två dagar nu och jag känner inte alls samma sötsug. Lchf heter det om någon är nyfiken.. Jag ska köra i 4 veckor för att just få bort allt sug efter socker.. därefter kommer jag ju såklart äta lite kolhydrater då och då.. det går ju inte att leva ett liv helt utan pasta, ris och bröd..



Kommentarer
Postat av: Sofie

Va duktig du är! Känner du att sötsuget blivit mindre nu då?

Ikväll saknar jag dig något enormt, så gick in här för att få en liten jonna-dos.

Vill ha min sambo tillbaks! ;) Nån gång i framtiden tycker jag vi startar ett stort fint kollektiv med alla våra barn! Haha <3

2011-02-20 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0