Dear blog

Kära lilla blogg :)
Helgen har varit jättebra, i fredags efter jobbet åkte jag snabbt hem o svirade om, mötte upp Lise i stan för att köpa med oss sushi. Hur trevlig kväll som helst som slutade med utång på parklane :) Alltid lika kul o gå ut med Lise, blir alltid galet.
Igår gick jag runt lite på stan och provade massa fina kläder.. fick dock strunta i mitt köpstopp ett litet tag och unnade mig en väska på rea och två t-shirts på HM :) så härligt att bara strosa runt i butiker och kolla in alla fina vårkläder.. gud vad jag längtar!
På kvällen åkte jag hem till Jannie för lite tjejkväll.. vi åt jättegod kyckling som Jannie lagade och kollade film.
Idag har jag haft världens slappaste dag, orkade inte ens träna som jag bestämt. Har verkligen legat i min sköna säng all day, eller tvättat har jag ju faktiskt gjort, så lite nytta :) Imorgon ska jag upp och träna spinning kl 07.00, ny vecka nya tag.. imorgon är faktiskt första dagen på mitt nya jobb och det ska bli spännande det med.
Idag är 7e dagen utan socker.. det känns så sjukt bra! Tänkte ta denna och kanske en vecka till utan något socker alls, innan jag kan börja unna mig något sött någon gång ibland.
Nu ska jag dricka te och snart är det Solsidan, Wohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0