Älskar denna känsla!

Tredje dagen utan socker och det är verkligen tufft.. det enda jag tänker på är choklad och min hjärna försöker hela tiden lura mig till att gå och handla choklad istället för att träna efter jobbet då man är som mest trött.
Men jag är så stolt att jag står emot.. idag gick jag och tränade ett riktigt tufft pass på friskis istället och nu sitter jag och mår hur bra som helst. Känslan efter träning, när man kommit hem, duschat och lagat god nyttig mat är oslagbar. Jag har precis ätit en laxbit med wokade grönsaker till, underbart! Nu ska jag göra en smoothie och te och sen slänga mig i sängen med sex and the city..
Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Heja Jonna. Detta fixar du! Tänk så bra du kommer att må....Kram vår fina fina unge.

2011-02-02 @ 22:17:55
Postat av: Martina

Haha you go girl! Beundrar dig, jag hade inte klarat en vecka! Du får peppa mig sen när vi blir grannar ;)

2011-02-03 @ 11:23:33
URL: http://martyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0